nedeľa 24. novembra 2013

(5) top songov za posledný týždeň #4

Zátvorka prezrádza viac ako dosť. Nebude ich tak celkom 5.. Niekedy sa ku mne dostane neskutočne veľa hudby za týždeň a niekedy ani nemám poriadne čas na počúvanie hudby. Takže dnes to budú viacmenej iba 3 songy, snáď to prežijete:) Inak ešte počas týždňa vyjde článok o takom menšom festivale, na ktorom som bol tento víkend, takže toľko asi informatívna časť tohto príspevku. Pekný zvyšok víkendu/večera/dňa vám prajem:)


Na tento song som natrafil vlastne len dnes, ale hneď na prvé vypočutie ma dostal. Výborne pozitívny vibe má podľa mňa.


A teraz tak trochu z iného súdku. Josh Record a alternatívne video na jeho track Bones, ktoré sa točilo na streche domu, kde kedysi býval s pár jeho kamarátmi.



Týmto trackom sa začínal jeden z najlepších mixov od Tolerance. Hneď ma dostal.

1 komentár:

  1. druhá pesníčka v pohode, tretia ujde, ale zas, not my style toto :)

    OdpovedaťOdstrániť