nedeľa 1. decembra 2013

5 top songov za posledný týždeň #5

Okej, nejak som schybil, nakoniec som nebol schopný pridať ďalší článok na tento blog a pomaly sa to premenilo len na hudobný blog. Vlastne aj tie články by boli (resp. sú) o koncertoch, ale whatever. Takže.. Čo som najviac počúval posledný týždeň? Odpoveď o pár riadkov nižšie..



Veľmi som si pochutnal na tomto tracku tento posledný týždeň. Spojenie umeleckých géniov. A napriek tomu, že to je elektronika (áno, znovu..), tak všetko sa nahrávalo pravými hudobníkmi (od bicií až po všelijaké zvukové efekty). Navyše to všetko robila štvorica pánov pre dobrú vec - na charitu.


Tak Alt-J. Od nich mi najviac hrala práve táto pesnička. Dokonca som si ju aj sám hral..ale bez zvonkohry:(


Znovu elektronika, sorry. Ale keď 100 ľudí, 100 chutí a toto mi práve veľmi ulahodilo mojim chuťovým (sluchovým) bunkám:)


Disclosure! V poslednom čase (obdobie posledných pár mesiacov) jeden z top interprétov pre mňa. Taký menší objav tohto roku jednoznačne. A ešte aj ten klip je dobrý..ale..drogy sú zlé.


Túto bandu, resp. song, som našiel úplnou náhodou, ale oslovili ma dostatočne na to, aby som si tento ich počin vypočul viackrát. A znovu musím pochváliť aj klip, veľmi dobre spracovaný:)

1 komentár:

  1. myslím, že je jedno, či je to hudobný post alebo článok plný písmeniek. hlavne, že je :)

    OdpovedaťOdstrániť