nedeľa 17. novembra 2013

5 top songov za posledný týždeň #3

Už tretí diel.. To vážne to ide tak rýchlo? Nechce sa mi veriť..
Tak.. Myslím, že bez akýchkoľvek ďalších rečí sa môžme pustiť k daným songom:)


Opäť Sampha.. Objavil som ho len pár dňami vlastne, no hudba, čo robí, má čím ďalej tým viac baví. A z tohto som padol na ric.
Toto je pre mňa tiež nový objav. A napočúval som sa ho párkrát tento týždeň.. Niečím mi pripomínajú Miike Snow, možno aj pre to sa mi páči tento track:)
Nový collab v podaní štvorice Disclosure x Sam Smith x Nile Rodgers x Jimmy Napes. Už len vďaka prvým dvom spomínaným to nemôže byť zlé..


Nový track od Billy Barman. Myslím, že môže byť zaujímavý ten ich nadchádzajúci album. Uvidíme..


A na záver najväčšia bomba. Aspoň pre mňa.. Neskutočný sound, myslím, že mám nového obľúbeného producenta.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára