nedeľa 10. novembra 2013

5 top songov za posledný týždeň #2

Wow, ten týždeň ubehol riadne rýchlo. Bohužiaľ som nemal veľmi o čom písať počas tohto týždňa, takže nepribudol žiadny článok.. Takže som sa viacmenej dosť tešil na koniec týždňa, kedy vám sem budem môcť znovu nahádzať pár hudobných odporúčaní:) Nebudem to už ďalej zdržiavať a hneď sa môžte pustiť do počúvania!

Tento týždeň som zas až tak veľa elektroniky nepočúval, skôr som sa vrátil viac k gitarovejším veciam (vrámci možností)..ale zase si dáme z každého rožku trošku:)


Znovu som sa nejakou zaujímavou náhodou dostal k songom od Bastille, tak som sa trochu započúval.. asi najviac do tohto prevedenia ich tracku Pompeii.



Ben Howard je neskutočný hudobník. Myslím, že to tento cover len potvrdzuje. Spraviť z hroznej pesničky (no offence..iba môj názor) niečo tak skvelé sa nie hocikomu podarí.



Toto..keď som počul..jednoducho neskutočné.



Znovu trochu majesticu a skvelej elektroniky. Úplne super sound, rytmus.. Ešte aj teraz kývem hlavou.



A ešte som si počas týždňa trochu zaspomínal na Kings of Leon, takže tu je tá najhranejšia od nich za tento týždeň:)


2 komentáre:

  1. vlasatý z bastille je bubenník? lebo skvelý má rytmus, ale inak mi to dosť pripomínalo seba v múzeu občas, nejdem hovoriť, čím :D pri benovi sa mi páči hudba a jeho hlas, ale slová sú moc jej ešte, viem, sú celé jej, ale rušia ma. ostatné v pohode a kings of leon ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, vlasatý (Woody ho prezývajú) je bubenník:) no veru, síce lyrics v tomto prípade nie sú až tak meaningful ako obvykle v jeho tvorbe, ale očividne si to Ben aj tak užíval:)

      Odstrániť